Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

Харта на клиента

Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване

Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:

➤ Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
Достъп с обществен транспорт до ЦАО:
гр. Хасково, пл. „Общински“ № 1
• спирка до пл. „Общински“ - автобусни линии № 1, 2, 3, 102 и 104
• спирка „Комплекс 21 век“ - автобусни линии № 1, 2, 3, 102 и 104
• спирка „Автогара“ - тролейбусни линии № 108, 308; автобусна линия № 5
Паркиране • платен паркинг в близост до ЦАО и места с режим „синя зона“
Удобно работно време • от 8:30 до 17:00 часа, без прекъсване
Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за: • работно време
• гишета за заявяване, заплащане и получаване на документи
• информация за услугите
За клиенти със специфични потребности: • ЦАО е на партерен етаж с осигурен адаптиран достъп
• място за придвижване с инвалидни колички, детски колички и др.
• нашите служители ще Ви окажат необходимото съдействие по време на престоя Ви в ЦАО
В ЦАО на Ваше разположение са: • столове, маси и пособия за попълване на документи
• питейна вода и възможност за ползване на тоалетна
• безплатен интернет • възможност за сканиране, копиране и принтиране
➤ Добра информираност, бърза и лесна комуникация
Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат • любезно, с лично отношение, уважение и търпение
• при спазване на конфиденциалност
Информация за услугите ни ще намерите: • на интернет страницата ни в секция „Административно обслужване“, където може да заявите някои от услугите и електронно
• на интернет страницата на Административен регистър
• на място в ЦАО: по видове услуги, с лесни и опростени образци
Съдействие на място в ЦАО ще получите от • нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
  ✔ ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването
  ✔ ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването
В секцията „Най-често задавани въпроси“ на нашата интернет страница • ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси
• можете да зададете въпрос: ще Ви отговорим и ще публикуваме отговора
Активен Facebook профил • На страницата ни във Facebook ще откриете интересна информация за нашите активности
➤ Предимства на обслужването
Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер • за устни запитвания на място или по телефона – на момента
• ако е необходима допълнителна проверка - в рамките на 20 минути
• за писмени запитвания – до 3 работни дни
Бързо обслужване • в рамките на 20 минути:
  ✔ ще приемем Вашите документи
  ✔ ще Ви предоставим готовите документи ако е необходимо
  ✔ Ще извършим и консултация с експерт по услугата
Ще ви обслужим само на едно гише • в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
  ✔ да посещавате повече от едно гише
  ✔ да посещавате два пъти едно и също гише
Ще Ви предоставим услугата веднага, когато • заявлението съдържа необходимите за разглеждането му данни, информация и документи и/или е въз основа на общо или служебно известни факти или законови презумпции
• естеството на услугата го позволява
Проверете статуса на Вашата услуга онлайн • На интернет страницата ни можете да проверите статуса на заявената от Вас услуга

 

Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:

➤ На място в ЦАО
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО • обърнете се към служителите ни в ЦАО
• поискайте да Ви насочат и свържат с експерта по казуса
• при необходимост, обърнете се към директора на дирекция „Администрация и правно-нормативно обслужване“ (АПНО)
➤ Пишете ни
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор Може да ги подадете:
• на пощенски адрес: 6300, гр. Хасково, пл. „Общински“ № 1
• на електронна поща: kmet@haskovo.bg
• чрез онлайн форма за контакт на електронната ни страница в раздел „Сигнали“
• в обозначена кутия в ЦАО
➤ Обадете ни се
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате • Информация: 038/ 603 330
• ЦАО: 038/ 603 414
• на интернет страницата ни в раздел „Контакти“ ще намерите телефоните, на които можете да се обадите
➤ Информация за Вашата удовлетвореност
Всяка година до 1 април в секция „Дейности и услуги“ ще намерите публикуван Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
✔ получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
✔ резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
✔предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване

 

Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!

Хартата на клиента е утвърдена със Заповед № 1273 от 29.07.2020г. на Кмета на Община Хасково.

Бъдете информирани

Абонирайте се! Получавайте първи всички актуални новини, събития, обяви и съобщения от Община Хасково.

Следвайте ни в социалните мрежи!